دانلود نرم افزار پردازش تصویر Halcon

Image-prossesing-software

HALCON یکی از بهترین نرم افزار بینایی ماشین و پردازش تصویر در دنیاست . این  نرم افزار قدرتمند پردازش تصویر ساخت شرکت Mvtec است که به کمک آن می توان به سادگی بسیاری از مسائل پردازش تصویر و بینایی ماشین را حل کرد. از  شناساسایی حروف اعداد گرفته تا برای شناسایی اشیا (Object Detection ) . با دانلود Halcon  می توانید به هزاران مثال آماده ی بینایی ماشین دسترسی پیدا کنید. 

کلاس بندی حروف با او سی آر

شناسایی حروف و اعداد با نرم افزار Halcon

با استفاده از نرم افزار پردازش تصویر هالکن می تواند شناسایی انواع  مختلف بارکد ها و دیتا کد ها را تنها با چند خط کدنویسی به سادگی انجام داد. حتی در حالتی که آن ها مخدوش باشند.

نرم افزار بارکدخوان

خواندن بارکد با نرم افزار Halcon

نرم افزار HALCON شامل تعداد زیادی مثالهای آماده  از کاربرد های  پردازش تصویر در زمینه های مختلف است. که توجه علاقمندانی را به خود جذب کرده است. شما با دانلود نرم افزار هالکن و نصب آن می توانید به تمامی این مثالهای آماده دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز آنها را جهت انجام پروژه های پردازش تصویر ویرایش نمایید.

در مقایسه با سایر نرم افزار ها و یا کتابخانه های پردازش تصویر (مانند Open CV ) کار با این نرم افزار خیلی ساده است و برای حل یک مسئله نیاز به نوشتن کدهای بسیار کمتری دارد. بعد از دانلود HALCON  راهنمای نصب نرم افزار HALCON  را مطالعه کنید تا به راحتی نرم افزار را کرک نمایید. 

آموزش HALCON

بعد از اینکه نرم افزار قدرتمند هالکن را نصب کردید لازم است یک آشنایی اولیه با محیط نرم افزار Halcon پیدا کنید. تیم ویژن سیستم برای قدم اول به شما پیشنهاد می کند ویدیوی موجود در مقاله معرفی قدرتمند ترین نرم افزار پردازش تصویر در دنیا تماشا نمایید. در این ویدیو توضیحات مقدماتی در مورد نحوه ی کار با نرم افزار به شما داده خواهد شد. سپس برای آشنایی بیشتر با ابزارهای این نرم افزار ویدیوهای  جداسازی نخود از لوبیا و کلاس بندی میوه ها را ببینید تا با ابزارهای عمومی آن آشنا شوید.

برای ثبت نام در “دوره ی آموزشی بینایی ماشین با نرم افزار هالکن ” اینجا کلیک کنید.

دانلود نرم افزار بینایی ماشین  22.11 Halcon

این نسخه نیاز به لایسنس دارد. جهت خرید یا استفاده از لایسنس یک ماهه میتوانید به صفحه لایسنس مراجعه نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دانلود نرم افزار بینایی ماشین  18 Halcon

ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک دانلود ورژن 18.11 نرم افزار پردازش تصویر Halcon ، را به صورت رایگان دریافت کنید. دقت کنید که نسخه ی 18 فقط بر روی ویندوز های 64 بیتی قابل نصب خواهد بود.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
آموزش نصب معرفی نرم افزار

دانلود Halcon 12

ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک دانلود نسخه ی 12  نرم افزار پردازش تصویر Halcon ، را به صورت رایگان دریافت کنید. نسخه ی 12 بر روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی قابل نصب است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

مطالب مرتبط

8 دیدگاه برای “دانلود نرم افزار پردازش تصویر Halcon

    • مژده عزیزی پناه گفته:

      بله ورژن 18 قابلت های بیشتری مانند دیکشنری ها و رنگ های شفاف و… دارد

  1. رامین نقی زاده خسروشاهی گفته:

    سلام برای پردازش چاپ رول که سرعت بالایی داره حدودا چهار متر در ثانیه ، از چه دوربینی میشه استفاده کرد؟

    • معصومه حسینی گفته:

      سلام. بهترین انتخاب برای کنترل کیفی چاپ در سرعت های بالا دوربین های لاین اسکن هستن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *